Шлюб за кордоном

Шлюб за кордоном – передбачає процедуру підготовки необхідних документів для отримання візи нареченої (нареченого), з метою подальшого виїзду за кордон та укладання шлюбу. Для укладання шлюбу за кордоном необхідно підготовити необхідні документи у відповідній формі, щоб вони набули юридичної сили за кордоном. Підготовка документів передбачає витребування документів необхідного зразка, Міністерська легалізація, переклад документів, консульська легалізація.

Стандартний список документів для початку роботи:
– свідоцтво про народження;
– свідоцтво про розірвання шлюбу або рішення суду (якщо шлюб не перший);
– довідка про сімейний стан (заяву, засвідчену нотаріусом);
– довідка про місце проживання;
– довідка про несудимість;
– довіреність на нашого співробітника.

Звертаємо Вашу увагу, що для кожної країни вимагається індивідуальний список документів. Повний список документів можна отримати під час консультації.

Вартість підготовки повного пакета документів
– від 2000 грн.

Існує ряд країн, якими укладено багатосторонні або односторонні угоди з Україною, що передбачає спрощену форму легалізації документів. Це в свою чергу означає, що для отримання візи нареченої і подальшого оформлення шлюбу за кордоном, достатньо перекладу документів на мову тієї країни, куди призначені документи, та нотаріального засвідчення.

Країни, що підписали Гаазьку угоду також мають спрощену форму легалізації документів шляхом апостилювання. В залежності від документу в Україні штамп апостилю може ставити різні міністерства. Більш детальну інформацію про документи та міністерства, Ви можете знайти на сторінці з послугою “проставлення апостилю”.

Для інших країн необхідна більш складна форма підготовки документів для укладання шлюбу за кордоном – необхідна міністерська та консульська легалізація документів. Для того, щоб документ набрав юридичної сили за кордоном, потрібно щоб його легалізував консул тієї країни, куди буде подаватися документ. Консул, зазвичай, легалізує ті документи, які були попередньо засвідчені консульським відділом Міністерства закордонних справ України, відділом легалізації.

До етапу консульської легалізації необхідно зробити ряд дій. Першим кроком є легалізація в Міністерстві Юстиції або в Міністерстві закордонних справ України в залежності від документу. Більш детальну інформацію Ви можете знайти на сторінці присвяченій послузі “легалізації”. Наступним етапом є нотаріально засвідчений переклад на мову країни, куди будуть подаватися документи. І третім, заключним етапом є повторна легалізація нотаріально засвідченого перекладу. Після чого можна подавати документи до консульства.
Щоб не заплутатися з етапами легалізації документів для отримання візи нареченої та подальшого укладання шлюбу за кордоном, зекономити Ваш час, кошти, нерви – наша компанія “VACARE” пропонує комплекс послуг, що має назву “Шлюб за кордоном”.

У вартість наших послуг входить:
• надання повного списку необхідних документів;
• апостилювання документів;
• легалізація документів;
• витребування та легалізація документів;
• послуги перекладу та нотаріального завірення;
• надання консультацій.
Будемо раді допомогти Вам у вирішенні питань оформлення шлюбу з іноземцем!

Залишити відповідь